På Jobbet

Hallå Aliens!

Så roligt att så många utav er gillade gårdagens inlägg(Sen måste jag bara säga - heja oss Veganer!)
Det är verkligen på tiden att vi inte tar någon skit som Grynet brukar säga.
 
För övrigt så är jag på mitt jobb just nu, har ni tråkigt och behöver något nytt smink så är ni välkommna, Finns mycket veganskt just nu och det blir bara bättre vilket jag är så glad på.. Funderar på att skriva ner en egen lista om vilka produkter som är Veganska inom Make Up Store, skulle ni gilla det? Ni kanske tillomed har en del ni redan vet om så jag slipper gå och läsa varenda produkts ingrediens ;)
 
 
Det blir jobb för min del i helgen också, jag kanske hinner med att gå på bio, skulle så gärna vilja se Allegiant - någon som kanske vill gå?
 
 
Nej nu måste jag rusa, välkommna in till mig i Fältöversten idag!
KRAM 
 











Kom ihåg mig?
Välkommen till mig! Här kommer jag skriva om saker som berör Smink, Spel, Veganism, Jobb etc etc. Kram!

HannaVic logotype