Lediga dagar

Hallå Aliens!

Hur har ni haft det denna "soliga" onsdag? Har ni också haft hagel och halvregn hos er?
Jag har varit lite ledig igår och tog dagen till ära att bara sitta och klippa lite klipp, spela in lite videos och sen tog jag tuben in till stan för att träffa en kompis, det var riktigt fint!
 
Testade att ta lite bilder i natten med min kamera och dem blev ju helt ok faktiskt.
 
 
Nu ska jag bara sitta och klippa det sista utav morgondagens video och äta lite glass, köpte hem lite nytt jag inte smakat ifrån en affär min kompis visste om, allt Veganskt såklart:
 
 
 
Kram!


josephine Asplund    •     •   http://josephineslifee.blogg.se/

Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen!
Kramar <3










Kom ihåg mig?
Välkommen till mig! Här kommer jag skriva om saker som berör Smink, Spel, Veganism, Jobb etc etc. Kram!

HannaVic logotype