Glitter Fredag

Hej Aliens!

IDAG ÄR DET FREDAG!! Vet ni vad det innebär??
 
Precis. GLITTER. wiie!
 
 
 
Någonting som är så otroligt roligt men samtidigt frustrerande att jobba med är just Glitter, det är oftast stora korn som man måste ha någonting kladdigt eller tillomed ett lim under för att få fäste.
Ett tips är att ha en servett/pappersbit under ögat så du inte förstör basen (Om du gjort den först vill säga), eller om du bara vill att glittret ska vara på övre delen utav ögat som jag har det, håll pappret över dina fransar också, för annars fastnar det glitter på dem också och din mascaraborste kommer få glitter på sig.
 
Ska ni göra något roligt i helgen? Jag har en del planer men först ska jag jobba idag till klockan 20, sen är jag äntligen ledig i 2 dagar.
Kram!


Felicia    •     •   http://feliciaholmgren.devote.se

Snyggt!










Kom ihåg mig?
Välkommen till mig! Här kommer jag skriva om saker som berör Smink, Spel, Veganism, Jobb etc etc. Kram!

HannaVic logotype