Bostadsdrömmar

Hej Aliens!

Hur mår ni?

Själv mår jag toppen, det är ju sol och fint väder ute!(eller det var det innan jag började jobba, hann norpa lite utav solens strålar emot min hud och bli halvt blind innan jag satte på mig mina solbrillor)
Jag har fått ett så himla roligt besked idag och det är att jag har blivit godkänd för att hyra lägenhet! Nu är nästa steg att skriva kontrakt.. 

Självklart kan man inte annat än att drömma sig bort om hur man vill ha allting, jag har ju dock bott ensam sen jag vet inte hur länge och har nästan allt man kan tänka sig, har fortfarande ingen soffa så det måste jag fixa.
Sen är det allt småpill som man vill hinna, känns som att jag redan spenderat nästa lön på inrednings-detaljer, men det känns superkul.
Jag hade mest tänkt att hitta mig en fin soffa och sedan fokusera på en bra arbetsbänk för datorn/kunna spela in Youtube-videos, måste köpa mig en ordentlig byrå så jag kan lägga ner allt mitt smink i, det börjar bli för mycket i kollektionen nu..
 
 
 
Har ni några bostadsdrömmar om eran första lägenhet?


ISA    •     •   http://isabyl.devote.se

men åh, grattis! vet själv vilket jäkla djungel det kan vara med bostad! spec här i sthlm!

Emelie Mossberg Haquinius    •     •   http://emeliemh.com/

Grattis! Vad roligt :-D
Jag bor i min 3e lägenhet nu och det är roligt att tänka tillbaka på hur den första lägenheten såg ut, gentemot i den jag bor i nu, det är en SUPER skillnad!
I min första lägenhet var alla möbler svarta och vardagsrumsväggen var i blodrött, överallt hade jag drakar och jag kunde aldrig tänka mig någon annan stil än goth, rock n roll inredning.

Men nu är mitt hem ljust, jag älskar pasteller och dras mycket till shabby chic stilen med en blandning av nytt och gammalt :-)

Tänk vad man förändras och utvecklas!










Kom ihåg mig?
Välkommen till mig! Här kommer jag skriva om saker som berör Smink, Spel, Veganism, Jobb etc etc. Kram!

HannaVic logotype