What I eat in a day?

 
 
 
 
Hej vänner och obekanta internet-människor!
 
Som ni redan vet så är jag ju jag Vegan och vi äter ju faktiskt väldigt mycket gott(och onyttigt ibland!) så nu håller jag faktiskt på med en video till min YT-Kanal, vad säger ni om det? Får jag bra respons så tänker jag att jag kommer fortätta med denna serie, det kan bli roligt att se om någon utav er vågar testa på en veg*skt vecka eller dag, jag är här för att hjälpa på gott jag kan!
Jag äter dock väldigt mycket nötter till frukost då jag älskar att kunna känna lite tuggmotstånd, så ifall du inte tål nötter eller inte tycker om går det självklart toppa med annat! T.ex. frukt, bär, Granola etc etc.
 
Sedan är jag väldigt lat och jobbar mycket vilket infaller i att det blir mycket soppor, grytor, rörer, husman och så vidare, men det kanske bara är bra, ni får bestämma!
 
 
Hur som helst så hoppas jag att denna video kommer vara uppe Imorgon eller senast Onsdag.
Kram! 👽











Kom ihåg mig?
Välkommen till mig! Här kommer jag skriva om saker som berör Smink, Spel, Veganism, Jobb etc etc. Kram!

HannaVic logotype