Mia Skäringer

Hej alla Aliens och internet-människor! 👽
 
 
Jag har ett litet problem med min dator som jag inte begriper mig på, mitt chrome vill bara inte starta eller avinstalleras så man kan installera om det, blir galen!!
Så just nu sitter jag på Firefox och har tappat hoppet.

Någon utav er som kanske är lite mer datakunniga och vet vart problemet ligger?
(EDIT, NU FUNGERAR DET - Jag och teknik alltså...)
 
Annars så har jag inte gjort mer än bara jobbat, körde 12-timmars pass igår och är helt mör och go i huvudet, idag är jag ledig och ska till vännerna för lite spel och alkohol, dock ska jag upp för att jobba imorgon men man vill ju hitta på någonting iaf!
 
Och på Söndag är det Mia Skäringer här i staden, hoppas på att hinna smyga in någon sekund för att se lite utav hennes show.
 
 
Kram på er!











Kom ihåg mig?
Välkommen till mig! Här kommer jag skriva om saker som berör Smink, Spel, Veganism, Jobb etc etc. Kram!

HannaVic logotype