Till mitt första inlägg på min blogg!

Jag är glad att du hittade hit för det här kommer bli mitt krypin, jag kommer ladda upp bilder på sminkningar jag kommer(och har) gjort, kommer prata om lite spel jag tycker verkar intressant, jag kommer ladda upp massa recept om all sjukt jäkla god mat(och äcklig) jag kommer laga.
 
Men nu kanske du undrar vem jag är? Varför sitter jag och läser det här för?

Mitt namn är Emelie Elisabeth och jag är en kvinna född 93, vilket gör mig i dagsläget till 22 år.
Jag har många bollar i luften med skola om dagarna och i skrivande stund 4 extrajobb, 2 servis-jobb och 2 Makeup-jobb. Inte konstigt att man kanske är lite trött, som tur jobbar jag inte samtidigt på alla dessa ställena utan väljer när allt passar, vilket ofta är varenda dag för come on - cash is king, right?
 
På min fritid så försöker jag kika ikapp på alla serier man följer, på YT-videos, träffa släkt/vänner och att hinna andas.
Annars är jag en social, öppen, energisk men ändå väldigt lugn kvinna.
 
 
Tveka inte att skriva en rad om du undrar något, vem vet - jag kanske tvingas göra en Q&A?
Kram ifrån mig och NU KÖR VI! 👽











Kom ihåg mig?
Välkommen till mig! Här kommer jag skriva om saker som berör Smink, Spel, Veganism, Jobb etc etc. Kram!

HannaVic logotype