B I G T H I N G S

Hej Aliens & Internet-mĂ€nniskor! đŸ‘œ
 
Det hÀnder stora saker nu hos lilla mig.
 
Som ni vet Àr jag himla kÀr i vÄran huvudstad Stockholm och kommer nu Äter igen att bli en "08:a".
8 Januari gÄr stapeln och vad Àr bÀttre Àn att börja det nya Äret 2016 i en "ny" stad med "nya" mÀnniskor?
 
Varför var jag i Sthlm?
Jag var dÀr uppe pÄ Make up stores huvudontor för att assistera min vÀn och för-dagen-chef Carolina, jag hade mest förberett mig pÄ att fÄ typ klippa bomullstussar och tvÀtta penslar, pudra lite osv osv.
Men icke!
Fick ju tillomed sminka tjejerna frÄn start till finish, hÀlsa pÄ och komma lite nÀrmre mÀnniskor man ser upp till och Àven hÀlsa pÄ gamla bekanta.
MÄste jag berÀtta hur mycket jag Àlskar att jag Àntligen hittat nÄgot jag vill göra i livet?
 
 
Himla fin Kvinna den hÀr:
 
 
 
Har firat med att Àta sÄ mycket Tacos sÄ jag rullar runt pÄ mattan hÀr hemma, nöjd.
Kram!
 
(PS. PÄminn mig om att köpa ny mobil snart, den hÀr kameran Àr ju inte direkt nÄgon höjdare..)











Kom ihÄg mig?
VÀlkommen till mig! HÀr kommer jag skriva om saker som berör Smink, Spel, Veganism, Jobb etc etc. Kram!

HannaVic logotype