N E W I N

Black Friday - Behöver jag säga något mer?
 
 
 
Jag har även Swatchat Nyx-stiften för er, båda på handen och på läpparna: (<-Betrayal | Risque ->)
 
 
Allting är ifrån Nelly.
Kram på er! 


Nathalie Isaksson    •     •   http://nathalieisaksson89.blogg.se/2015/november/nyx-wicked-lippie-lappstift.html

Åh, jag köpte också Risque för ett tag sedan - så otroligt snyggt läppstift!

Svar: Riktigt härligt faktiskt! Inte så kletigt heller!
Emelie Elisabeth/ EPEN

Beatrice    •     •   http://beatricenyman.blogg.se

Jättefina läppstift, har själv funderat på att köpa någon utan dom! Dom ser så fräna ut :D

Kan även passa på att tips om en tävling jag har då man kan vinna ett läppstift ifrån Gerard Cosmetics, kika in om det låter intressant!

Svar: De är riktigt fina, hittade sedan sidan craycray.se och köpte hem lite fler!
Emelie Elisabeth/ EPEN










Kom ihåg mig?
Välkommen till mig! Här kommer jag skriva om saker som berör Smink, Spel, Veganism, Jobb etc etc. Kram!

HannaVic logotype