| N E W |

Hej Aliens!
 
Idag har jag faktiskt haft en riktigt bra dag, en riktigt turdag i jämförelse med alla andra dagar jag haft de senaste 3 veckorna(knivhuggit handen, varit sjuk i influensa, fick min väska stulen etc etc) så ääntligen var det riktigt skönt att faktiskt få ha en riktigt bra dag!
 
Jobbade i city idag och hade min riktigt fina pingla till kollega(alla är pinglor såklart!) bra energi, mycket skratt och bra kunder, fick sedan ett sms ifrån vårat huvudkontor och WOW! Jag har vunnit nya produkter!
Så jag kan vänta mig ett paket med posten med lite nya skönhetssaker att få leka runt med, så himla roligt!
 
Inte nog med det så fick jag idag 25% på min mat och en gratis cola zero, hehe hur snällt?!
 
 
Hoppas verkligen att denna tur kommer hålla i sig lite mer nu än att bara haft en riktigt bra fredag, nu känner jag att det faktiskt får vara nog med tråkigheter, hehe.
Massa kramar till er!


Lars Gustafsson    •     •   http://nykterfyllekaja.blogg.se/

Härligt att höra att du mår bra efter svår tid. Jag vet hur det känns










Kom ihåg mig?
Välkommen till mig! Här kommer jag skriva om saker som berör Smink, Spel, Veganism, Jobb etc etc. Kram!

HannaVic logotype