Lite mer info till er

Hej Aliens och internet-mĂ€nniskor! đŸ‘œ
 
 
Jag gÄr in i en crazy jobb-fas nu(har redan klarat av helgen) Men kommer jobba som en galning nu denna vecka, pÄ lördag berÀknas jag vara "ledig" som mitt sista pass innan det börjar lugna ner sig lite.
Ni vet hur det Àr med alla Julbord nu, eller hur?
Men snÀlla ryt inte Ät oss servitriser som försöker vÄrt bÀsta med att komma ihÄg alla era bestÀllningar, dela upp notor, hÀmta/lÀmna kontanter, plocka bort disk, hÀmta mer mat Ät er, framföra era "önskemÄl" etc etc.

Och snÀlla, vad du Àn gör, knÀpp inte med fingrarna Ät oss, vi Àr inte som de djur du kanske behandlar dÄligt, vi Àr mÀnniskor, precis som du och genom att göra dessa gest fÄr du oss att Ànnu mindre vilja gÄ fram eller lyssna pÄ dig.
Tack!
 
För övrigt hade jag det vĂ€ldigt fint i helgen pĂ„ A6 i Jönköping dĂ€r jag jobbar extra pĂ„ Make up Store, blev Ă€ven klar med alla mina julklappar(Även om jag fick trĂ€ngas pĂ„ Black Friday som sĂ„ mĂ„nga andra) Himla bra!
 
 
Nu ska jag gÄ och lÀgga mig, vi hörs nÀr jag har nÄgot roligt att berÀtta!
Kram!
 











Kom ihÄg mig?
VÀlkommen till mig! HÀr kommer jag skriva om saker som berör Smink, Spel, Veganism, Jobb etc etc. Kram!

HannaVic logotype